За перший тиждень загальнонаціонального карантину кількість клієнтів, що обслуговуються у офлайн банківській мережі скоротилася від 30 до 70% в залежності від регіону.
Як повідомили у ПриватБанку, загалом по системі кількість клієнтів, які відвідують відділення, скоротилася на 54%.
Натомість, за даними ПриватБанку, кількість й обсяги платежів та банківських операцій, які клієнти проводять онлайн у Приват24 за цей же період зросли на 27%.
За даними ПриватБанку, з початку "карантинного" тижня обсяги зняття готівки в банкоматах знаходиться на середньодобовому рівні - вдвічі нижчому, чим, наприклад, у передноворічний період. Інкасація банкоматів та терміналів самообслуговування банку проводиться в штатному режимі.