Клієнти переходять в онлайн: за два тижні карантину в відділення банку приходить на 65% менше людей - 5.0 out of 5 based on 1 review

За два тижні загальнонаціонального карантину кількість клієнтів, що обслуговуються в оффлайн банківської мережі скоротилася на 65%.

Про це повідомив в інтерв'ю Liga голова правління ПриватБанку Петр Крумханзл. При цьому, щотижня зростає кількість онлайн транзакцій клієнтів банку.

За словами глави ПриватБанку, під час карантину в порівнянні з середніми тижневими показниками минулого року, кількість транзакцій через Приват24 зросла на 29%, а частка оплати покупок в POS-терміналах у порівнянні з оплатою готівкою - на 40%. Щоденна кількість завантажень мобільного додатку Приват24 за два карантинних тижні зросла вдвічі.

Як повідомив Петр Крумханзл, сьогодні обсяги зняття готівки в банкоматах вже на 20% нижчі за середні показники, хоча банкомати завантажені повністю. "Я пояснюю це двома причинами. По-перше, люди розуміють, що українська банківська система стабільна і ніякого дефіциту готівки немає. По-друге, в цих обставинах зберігати готівку вдома - не найкраща ідея: банально не так багато варіантів, де їх можна витратити", - зазначив глава ПриватБанку.

Оцените пост:

11111