У липні клієнти банку залишили “на чай” мільйон гривень. Усього за місяць офіціанти у закладах отримали майже 11 тисяч транзакцій чайових.
До речі, рекордна сума чайових, яку залишили клієнти ПриватБанку, становить 4874 гривні.
“Клієнти, які розраховуються у закладах карткою, не завжди мають при собі готівку, щоб подякувати за гарне обслуговування. Чайові-cashless - це просто додаткова транзакція на терміналі: відвідувач сам обирає, скільки залишити на чай, і гроші зараховуються на зарплатну картку офіціанта. Приємно, що все більше закладів і клієнтів оцінили зручність сервісу і активно користуються ним”, - зауважив керівник напрямку по роботі з торговими підприємствами ПриватБанку Євген Васильцов.
ПриватБанк запустив можливість лишати чайові без готівки, розраховуючись банківською карткою у кінці минулого року.