В чинних економічних умовах, спричинених наслідками пандемії, ПриватБанк дотримується принципів відповідального кредитування фізичних осіб як за програмами споживчого кредитування, так і обслуговування кредитних карток.
Розуміючи відповідальність за фінансове здоров’я клієнтів та відповідальність перед вкладниками, ПриватБанк регулюватиме обсяги кредитної підтримки українців на рівні, який буде посильним для більшості позичальників.
Всі існуючі кредитні програми для населення в період карантину є доступними для клієнтів. Розміри кредитних лімітів на картках та програм розстрочки регулюватимуться з урахуванням економічної ситуації, кредитної історії позичальників та обсягів використання кредитних коштів протягом останніх 6 місяців, про що клієнти будуть завчасно повідомлені.
“Будь яка нестандартна ситуація вимагає як від банку, так і позичальників реально оцінювати власні можливості, потенційні загрози та економічну ситуацію. Розуміючи відповідальність за фінансове здоров’я клієнтів, банк регулюватиме обсяги кредитування без застави в розумних межах та на принципах, що врегульовані публічною офертою банку” - відзначається в повідомленні банку.
Згідно з законом № 533-IX від 17 березня 2020 року, у разі виникнення у клієнтів проблем з обслуговуванням боргу, пов'язаних з епідемією та карантином, ПриватБанк не застосовуватиме штрафів і пені за прострочення платежів. Також Банк буде пропонувати своїм клієнтам програми реструктуризації, що передбачають кредитні канікули та можливість розстрочення чергових платежів.