ПриватБанк впроваджує нові технології і розробляє новий продукт - 5.0 out of 5 based on 1 review

Зараз у світі розвивається тренд біометричної ідентифікації користувачів. Тому ПриватБанк почав роботу над новою технологією, яка дозволить замінити пароль, що прилітає в Приват24, на біометричні дані клієнта.

Про розповіла Наталія Кангіна, директор з розвитку digital продуктів Mastercard Україна: “Існує пасивна і активна біометрія. Активна біометрія – це дії, які клієнту необхідно здійснювати під час купівлі: відбиток пальця, FaceID, тобто вчинення якихось дій. Зараз впроваджується один з наших продуктів “Айді-чек”, який дозволяє замінити стандартний пароль, який прилітає, а клієнт буде використовувати свої біометричні дані», – розповіла Наталія Кангіна.

За її словами, наступний етап – пасивна біометрія, поведінкова.

«Це те, що ідентифікує клієнта без будь-яких додаткових дій. Система вміє створювати унікальний цифровий профіль клієнта. Вона використовує кілька видів ваших параметрів: гаджет, локація, як ви тримаєте свій телефон, як друкуєте, які робите паузи між натисканням клавіш. Все це створює унікальний профіль користувача. Система збирає і аналізує близько 300 параметрів клієнта» – додала вона.

ПриватБанк запустить в Україні перший проект верифікації клієнтів, заснований на поведінковій біометрії. Проект, заснований на технології NuDetect, допоможе у прогресивній і безпечнтій аутентифікації. Проект планується реалізувати до кінця 2019 року.

Платформа NuDetect вже впроваджена в Північній Америці, Латинській Америці та Європі. В грудні 2018, в період активного шопінгу, NuData допомогла ритейлерам виявити понад 1 мільярда неправомірних цифрових операцій і зупинити 99% шахрайських атак, заощадивши торговцям в усьому світі понад 500 мільйонів доларів.

Оцените пост:

11111