«ПриватБанк» запустив маркетплейс крафтового продуктів від українських виробників PrivatCraft - 5.0 out of 5 based on 1 review

Найбільший банк в Україні «ПриватБанк» запустив власний маркетплейс крафтового продуктів харчування.

Про це в Facebook повідомила керівник напрямку digital-продуктів банку Христина Кармазіна. На маркетплейс звернули увагу журналісти видання Retailers.

Що і навіщо

Проект називається «Маркетплейс крафтового смаколіків України». Управляє ним Олександра Булгакова, керівник B2C-проектів «ПриватБанку». В асортименті маркетплейса 553 товару від 44 виробників в 6 категоріях: сири, м'ясо, шоколад, мед, соуси, варення.

Як зазначає Retailers, в «ПриватБанку» ідею запуску такого маркетплейса пояснили бажанням допомогти українському малому і середньому бізнесу, а також можливістю співпрацювати з новими партнерами по іншим продуктам банку.

Просувати маркетплейс кінцевого споживача банк буде через свої відділення, «Приват24», email-розсилку, а також свої сторінки в Facebook, Instagram, YouTube.

Як зробити замовлення

  1. Додаєте товар в корзину.
  2. Фермер збирає замовлення, після чого формує посилання на оплату через платіжний сервіс «ПриватБанку» Liqpay. Оплата відбувається в один клік - без введення реквізитів. Оплатити товар також можна за допомогою Apple Pay, GPay, через Privat24, відсканувати QR-код. Оплата готівкою не передбачена.
  3. Доставка здійснюється через «Нова пошта», номер ТТН покупець отримує на свій смартфон за SMS, в додатку або Viber. Доставку обіцяють за 1-2 дня. Вона оплачується окремо в залежності від габаритів і ваги посилки.

Оцените пост:

11111