У клієнтів фінустанови не проводяться онлайн платежі, не працюють термінали і банкомати.
У роботі "Приватбанку" 11 листопада стався збій - акурат після старту Всесвітнього дня шопінгу. Клієнти не можуть провести онлайн-операції. У технічній підтримці програми "Приват24" людям почали приходити автоматичні оповіщення про те, що система дає збої. Усунути проблему обіцяли о 12:00.
В особистому ж повідомленні оператор пізніше написала, що термін перенесли на півгодини до 12:30.
Після 13:00 стало відомо, що "лягли" також банкомати і термінали "Приватбанку". Терміни налагодження перенесли вже на 14:00.
Існують труднощі при проведенні платежів:
- Оплата на AliExpress
- Затримка при проведенні платежів в Приват24 зі статусом "Новий". Рекомендуємо Вам не повторювати платежі і очікувати проведення
- Операції в банкоматах, ТСО, POS-терміналах.
Орієнтовний термін рішення - до 14:00 Приносимо вибачення за доставлені незручності, - заявили в банку
До речі, на сайті "AliExpress" вже з'явилося повідомлення про те, що є проблема з покупками, які оплачуються картами "Приватбанку".
В останній раз масштабний збій в роботі "Приватбанку" був в п'ятницю, 13-го вересня. Люди скаржилися, що не могли розплатитися картами, зняти гроші або провести деякі операції через інтернет-додаток "Приват24".