YASNO першим серед електропостачальників України почав використовувати сервіс “Інвойсинг” ПриватБанку для виставлення рахунків та прийому платежів від бізнес-клієнтів.
Зручність та переваги “Інвойсингу” вже оцінили близько 5 тис клієнтів YASNO. Наразі постачальник працює над розширенням переліку споживачів, які зможуть користуватися сервісом.
“Ми прагнемо зробити обслуговування клієнтів ще більш простим і комфортним. Черговий крок у цьому напрямку – це новий спосіб отримання рахунків та оплати через сервіс банку. Він дозволяє нашим клієнтам не витрачати зайвий час та ресурси на розрахунки за електроенергію. У зручний час, з будь-якого девайсу, без внесення реквізитів – оплата така ж проста, як переказ з картки на картку для фізичних осіб”, - сказав генеральний директор YASNO Сергій Коваленко.
Наразі використання сервісу відбувається у тестовому режимі. Щомісяця бізнес-клієнти YASNO, які користуються “Приват24 для бізнесу”, в рамках пілотного проєкту вже отримують сповіщення про сформований рахунок за електроенергію. Його можна сплатити у декілька кліків через мобільний додаток чи інтернет-банкінг. При цьому клієнту не потрібно вручну вносити реквізити та призначення платежу, що економить час та виключає можливість помилки. Оплата відбувається без будь-яких додаткових комісій, а клієнт відразу отримує первинні електронні документи для бухгалтерії.
“ПриватБанк постійно працює над створенням та покращенням рішень для здійснення платежів. Сервіс «Інвойсинг» пропонує клієнтам робити платежі, зовсім не витрачаючи зайвого часу. Будь-який клієнт, який має рахунок у ПриватБанку, може використати цей сервіс для виставлення рахунків своїм клієнтам”, - відзначив керівник Дирекції обслуговування бізнес клієнтів ПриватБанку Євген Заіграєв.