Зміцнення позицій провідного роздрібного банку України, розвиток сприятливого середовища для розвитку малого та середнього бізнесу з максимізацією дивідендів та підвищення інвестиційної привабливості - саме такі стратегічні цілі розвитку ПриватБанку визначені у оновленій Стратегії розвитку банку до 2024 року, яка схвалена урядом 11 серпня 2021 року.
“Наша мета, передбачена акціонером для ПриватБанку, полягає в тому, щоб залишатися провідним ритейл-банком в Україні. Другим ключовим компонентом є подальший розвиток не лише наших послуг та продуктів для клієнтів МСБ, але й допомога у створенні сприятливого середовища для малих та середніх підприємств у країні. Все це, разом із впровадженням сучасної моделі операційного управління банком, цифровізацією процесів і строгим дотриманням ризиків і нормативних вимог, забезпечить високу якість послуг для наших клієнтів та максимальну цінність для акціонера”, - зазначила голова наглядової ради ПриватБанку Шерон Іскі.
Стратегічними цілями ПриватБанку на роздрібному ринку залишаються комплексна пропозиція сучасних послуг для широкої клієнтської бази та збільшення частки ринку, спираючись на доступність фізичних та цифрових каналів обслуговування. На ринку обслуговування бізнес-клієнтів та підприємців банк впроваджуватиме роздрібний підхід для більшості клієнтів та модель обслуговування персональними менеджерами для ключових клієнтів.
“Ключовий аспект для майбутнього успіху ПриватБанку, що відзначено у його стратегії, - орієнтація на потреби клієнтів, пріоритет клієнтського досвіду. Ми й надалі будемо здатні задовольняти потреби наших клієнтів та дивувати їх новими продуктами і технологіями. Тому головними цілями для нас залишаються розвиток технологій та оптимізація організаційної структури, яка стане більш гнучкою та ефективною. Впевнений, що ПриватБанк стане успішним проектом та хорошим прикладом успішної трансформації та покращення інвестиційної привабливості”, - відзначив голова правління ПриватБанку Герхард Бьош.